Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.02.2018 09:31 - Кълн
Автор: otherwise Категория: Изкуство   
Прочетен: 2738 Коментари: 10 Гласове:
9

Последна промяна: 24.02.2018 16:12

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Кълн.
Това не е ли бившо сухо зрънце.
Безплодно и кораво.
Но ето, че е хвърлено в бразда.
В пръстта. В калта.
СамО.
Едно.
Тогава
идва разсъбличане. Пропукващо.
От всичко дотогавашно.
Притиснато на тясно, тъмно, страшно.
Омекване. Търпение. Раздиращо смиряване.
Без изглед за пространство и лъчи,
живеещи едва-едва
на дъното, на скрито,
със послевкус на спомени-мечти.
Отгоре пластове... Товари...
Безрадостност и мрак.
До задушаване. До себесмърт.
А след това, или пък някога,
под пръстите на Светлината,
достигнали до него,
идва избуяване.
След дързък порив и изтласкване нагоре
с усилие и мъжество на волята.
Да избереш израстване е Сила.
Отказване от тъмнина и бреме.
Почерпване. До напояване. От Изворът.
На ситни, сладки, животворни капки.
Раздаване. Възраждане. По новому.
От пепелта на жар от птичи полет.
С налягане, дошло от вярата,
за умножение на кратна степен.

 А Силата и Светлината са Любов.




Гласувай:
9



1. born - Извън шаблоните сте !
24.02.2018 18:59
Впечатляващо !
Почитания !
цитирай
2. otherwise - Благодарско, Борн!
24.02.2018 20:59
цитирай
3. lexparsy - Колко е лесно като няма какво да к...
24.02.2018 23:00
Колко е лесно като няма какво да кажеш да цитираш чужди думи:
Впечатляващо !
Почитания !
:-)
цитирай
4. otherwise - Е, все пак
24.02.2018 23:11
има и нещо лично от теб, lexparsy, при това нещо добро, ако не е с ирония, така че отговарям на него така:
:))
цитирай
5. lexparsy - Еййй, добре де...
24.02.2018 23:33
Една съблогърка ме научи да ги измислям бързо:

0: Кълн бях и преброих така:
1: Вятъра отвя ме с есента;
2: Земя ме приюти таз зима;
3: Вода потече, пролет напои ме;
4: С Слънцето израствах с красота;
5: Тук съм само зарад‘ Любовта!
... (коригирах:-)
Сега вече пак ще повторя: Почитания :-)))
цитирай
6. otherwise - Ейй, ама измъчих те аз :))
24.02.2018 23:48
Почитания от мен! За съблогърката, която те е научила, за научилото се и за наученото. Хареса ми! За мотивацията да не говорим :)
Струва ми се съвършения кръговрат: всичко и всички тръгваме от нулата. Единственото, което си струва, е Любовта. Като път. Като движеща сила. Като смисъл. Съдържание. Причина. Стъпало. Цел. ... ... ...
Благодаря ти за споделянето!
цитирай
7. lexparsy - . . . Струва ми се съвършения кръг...
25.02.2018 02:04
otherwise написа:
...
Струва ми се съвършения кръговрат: всичко и всички тръгваме от нулата. Единственото, което си струва, е Любовта. Като път. Като движеща сила. Като смисъл. Съдържание. Причина. Стъпало. Цел. ... ... ...

То може и още да брои до 9 и пак кълн си става :-) ако искаш допиши го... или аз друг път...
Шегувам се, може пък и да не се шегувам... от къде да знам :-)))

цитирай
8. roden - :)
25.02.2018 06:19
:)
цитирай
9. otherwise - Може
25.02.2018 11:11
до безкрайност, Лекс. Щом са намесени зрънце и любов, се минава отвъд времена, пространства и всякакви окови и ограничения :)
цитирай
10. otherwise - :) мл
25.02.2018 11:11
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: otherwise
Категория: Изкуство
Прочетен: 551359
Постинги: 326
Коментари: 2511
Гласове: 4533
Блогрол