Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.11.2015 12:45 - С Богом
Автор: otherwise Категория: Поезия   
Прочетен: 1681 Коментари: 0 Гласове:
15


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


Върви.
Не се задържай повече.
Последните копита в мен заглъхват.
Наред с идеи и измислици,
с които по природа бързо свиквам.

Отпускам поводите.
Оставам тук, във стария бивак, до огъня.
За теб пътеката е друга.
Днес се разделяме.
Това е моят начин да ти кажа С Богом.

Ще имам време да размисля,
да разруша представите,
които изградих.
Започвам да боравя със стандартни времена.
Кратки и човешки. Удобни и спокойни. Без стремена.

Дъхът ти,
между устните ми,
ще преглътна
и после ще издишам всичките звезди,
които трупах в себе си чрез теб.
Ще осветяват пътя ти във нощи без луна.

Върви.
Не мога да раздирам
обстоятелства.
И не успявам
да сближавам
разстояния.
Далече сме.

Върви.
Бъди щастлив.
Най-себе си.
Живей и моята любов
със друга. Давам ти я.

Върви.
Аз ще остана
тихо,
с последните остатъци
от правда и от чест
във стиснатите шепи.

Стоте години къс от вечност
ще сложа под дъбът,
покрити със трева,
където ще ни чакат.
Във друго време. Във един различен свят.
Навярно съхранени на небето.

Очите ми ще те изпратят само.
Ще ти помахам с мисъл.
Ще се усмихна, знаеш как.
А след това
ще срежа себе си,
за да превържа болката в сърцето ти.


Но ти върви. Не се обръщай.
И нека не изпитваш силата
да го повтарям.
Така е по-добре, повярвай ми.
Защото в мен
заглъхват
и последните копита.
А не понасям тишина.


ПП:
 Блогът ми е затворен за коментари.
ПП 2: Моля да няма припознали се в блога ми. Не пиша за(ради) никой от Вас!


Тагове:   otherwise,   с богом,   Върви,


Гласувай:
18



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: otherwise
Категория: Изкуство
Прочетен: 555601
Постинги: 326
Коментари: 2511
Гласове: 4533
Блогрол