Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.12.2015 16:02 - Памет
Автор: otherwise Категория: Поезия   
Прочетен: 534 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
 
Такава съм,
още вярвам
в измислици.

Още сънувам
по много,
силно и ярко.

Често как пришивам с конци, извлечени иззад гръдта ми,
разпокъсаните ти бели криле,
опънати, плющящи от вятъра. Когато поискаш.

Още съм топла. До пареща.
Ела, провери там. Отвътре.
Около дъното. Нежно. Небрежно. По ръбовете.

Ще те приема. Едната възможност.
Ще те обгърна,
докато пак заболи.

Още те чакам. Навярно. Или едва ли.
Във сенките посред нощ.
Денем спя.

Още преброждам
Великите ловни полета
и разговарям с треви и Луна.

Още те търся, посред белите страници. Макар и рядко.
Още преглеждам редовно колчанът и лъкът,
и стрелите ми винаги улучват целта.

Помниш ли, как коленете ми се белеха като узрели портокали,
от падания.
Отдавна. Заради прекомерна фантазия.

Аз помня таланта ти.
Неоспорим, без съмнение.
Да улучваш повече от един заека, само с един стих.

В недокоснато
минало време,
без продължение.






Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: otherwise
Категория: Изкуство
Прочетен: 553564
Постинги: 326
Коментари: 2511
Гласове: 4533
Блогрол