Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.03.2013 12:43 - Прогоних всичките птици...
Автор: otherwise Категория: Изкуство   
Прочетен: 1967 Коментари: 6 Гласове:
7

Последна промяна: 08.03.2013 13:56

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
 
 

прогоних всичките птици.
тичах след тях.
дори размахвах ръце
и ги замерях с черупки от миди,
за да се махнат

по брега
оставяха кръстните им отпечатъци.
по пясъка на душата ми.
и отлитаха
с крясък

а след тях
дълго се взирах,
оставайки по шума от вълните.
слънцето щипеше жарко,
сърдито
във неразбирането му

прогоних всичките птици…

а не исках...
не исках
да оставам сама на брега

аз и следите им.
следи от въпроси.
от човките им,
запитващи
дали ще ме чуят
щом ги повикам.
напролет

а дали ще ги призова…

едва ли

след ятото
вече не виждам
с цялата яснота,
присъща
на предишните ретини,
необгорени от липсата им

прогоних всичките птици

останах
сломена на дюните.
не ми се танцува.
не пламтя.
даже не чувам
собствените си мисли
в бездиханната тишина

и ме няма
без птиците ми,
които прогоних

 
image
                  
                   (инспирирано от впечатление за не_мои преживявания)






Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. radosslav - Кво да правя?
08.03.2013 14:13
Прогоних ги всички
но една улових
и в клетка я скрих.

И сега си я гледам
с късогледи очи,
ала тя си мълчи.

Веч не иска да пее,
даже спря да яде
може би ще умре.

А не мож да я пусна,
че навънка е студ
духа вятърът луд.

Искам да оживее
кво да правя кажи
и съвет дай ми ти.
цитирай
2. otherwise - Пусни я, Радо!
08.03.2013 18:15
Ако се върне - твоя е. Ако си отиде - значи не е било писано и сте се разминали ;)

Ама страшно си го избацал, поздрави :))
цитирай
3. etyna - Хубаво е.
09.03.2013 01:05
Поздрави!
цитирай
4. otherwise - Явно тъгата ти се струва красива, Ети,
09.03.2013 16:29
и затова ти харесва :)

Благодаря ти!
цитирай
5. faktifakti - красиво и тъжно
09.03.2013 18:07
поздрав
цитирай
6. radosslav - Как да я пусна
11.03.2013 09:35
късно е, другите отляха

вънка е студ

Може би ако оживее до пролетта ще я бъде :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: otherwise
Категория: Изкуство
Прочетен: 555948
Постинги: 326
Коментари: 2511
Гласове: 4533
Блогрол